Monday, March 8, 2010

Sebulan Di Malaysia

ASSALAMUALAIKUM....

Alhamdulillah kelmarin genap sebulan saya sampai k tanah air kerana merantau di bumi Mesir demi meneruskan perjuangan iaitu menuntut ilmu.Sesampainya saya di airportTerengganu,saya disambut oleh ahli keluarga,ajk pemuda Pas cawangan Chendering Raja dan Tuan Guru Ust Syarifuddin al-hafiz bersama adik2 pelajar Maahad Taafiz Wa Ta`lim Darul Syifa`.Sedih dan gembira bermain di kapala ketika itu.

Tugas terlalu berat apabila keputusan mesyuarat Ajk Pas Cawangan baru2 ini telah melantik diri yang serba kekurangan ini sebagai Ketua Penerangan Pas Cawangan Chendering.Saya pohonkan doa dari sahabat2 agar thabat dalam perjuangan ini.

Akhirnya saya letakkan jadual kuliah saya....

Isnin:Masjid Kolam Kuala Ibai-Kitab ingatlah tempatmu di akhirat
Selasa:Surau As-salam Chendering-Kitab Aqidah ahli sunnah wal jamaah
Rabu:Masjid al-Furqan Chendering-Kitab ingatlah tempatmu di akhirat
Jumaat:Surau Kubang Tangga:Hadis 40 penawar hati
Sabtu:Surau Pulau Kerengga-Aqidah ahli sunnah wal jamaah

Cukup setakat dahulu....InsyaAllah kita akan bertemu lagi

1 comment: